poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Prolog

Po prostu zajebiście ! Nie ma to jak mieszkanie z obcymi ludźmi . Nie mam zamiaru siedzieć w domu zaraz przyjdzie ten jakiś zespolik . A żeby się wszyscy nie posrali mam dość . Czuję się tu zupełnie nie potrzebna . Najlepiej byłoby umrzeć . Ale nie . Trzyma mnie tu jeszcze Kate . Moja kochana przyjaciółka Kate .Dlaczego  akurat na mnie trafił taki los ?.Oto jest pytanie .  A z resztą wieczorem pójdę na impreze z Kate i jakoś odreaguje . 


____________________________________________________________________________
Hej krótki prolog ale to nic . Mam jeszcze zamiar napisać 1 rozdział . Mam nadzieje że opowiadanie wam się spodoba  . Jak chcecie to komentujcie . Może mnie to nie motywuje ale bynajmniej wiem że dla kogoś to pisze a nie dla samej siebie . Na razie ide jeść obiad . Do zoba :D 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz